ایمیل پشتیبانی خرید: [email protected]

پرسشنامه ها، فرمهایی هستند که به منظور جمع آوری اطلاعات و داده تهیه می‌شوند. از پرسشنامه در تمامی سازمان ها و نیز برای تمامی افراد بنا به نیازی که دارند کاربرد دارند. این نیازها از قبیل، ثبت وقایع و حقایق، جمع آوری داده ها، ایجاد ساختار در روندهای مصاحبه، تسهیل در پردازش داده ها و بسیاری از موارد دیگر است. همچنین از پرسشنامه ها برای انجام کارهای تحقیقاتی همانند، تجزیه و تحلیل بازار و شناخت نیازهای مشتری، تحلیل رفتارهای اجتماعی، انجام مقایسات آزمایشگاهی (تحلیل مقایسه بین عوامل تاثیر گذار بر روی یک عامل وابسته) و … استفاده می شود.

[vc_row][vc_column][vc_message]

ثبت نام در وب سایت و شرکت در دوره رایگان است

مشاهده رایگان هر ویدئو در بخش «برنامه آموزشی»

[/vc_message][vc_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″]

[/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]
۶۲۶ مشاهده
[/vc_column_text][vc_column_text]شرکت مایکروسافت در تمامی نرم‌افزارهای office خود بخشی را برای برنامه نویسی به زبان Visual basic قرار داده که آن را Visual basic for application یا به اختصار VBA می‌گویند. با استفاده از VBA در مایکروسافت اکسل کاربران می‌توانند این نرم افزار را به اندازه یک نرم افزار جداگانه گسترش دهند.

در بسیاری از مواقع، نیاز است در اکسل اقداماتی انجام شود که با امکانات در نظر گرفته در این نرم افزار نمی‌توان آنها را انجام داد، مانند انجام خودکار یکسری کارهای تکراری (اتوماسیون کارها)، بکارگیری چرخه‌های تکرار، ارتباط خودکار اکسل به دیگر نرم‌افزارهای office و بسیاری از کارهای دیگر. در این مواقع، با استفاده از محیط VBA در اکسل می‌توان بسیاری از محدودیت‌های موجود در این نرم افزار را از بین برد به طوری که تقریباً دیگر محدودیتی وجود نداشته و کاربران با استفاده از آن می توانند همانند یک برنامه نویس، اما به شیوه‌ای بسیار بسیار ساده‌تر تمام اقدامات لازم خود را در این محیط انجام دهند.

پروژه عملی در نظر گرفته شده در این دوره، گرفتن پرینت چک است. بسیاری از شرکت‌ها و افرادی که دسته چک دارند، برای آنکه یک چک بدون غلط و تمیز را در اختیار اشخاص قرار دهند ترجیح می‌دهند بجای نوشتن دستی بر روی آن، چک را به صورت تایپ شده در اختیار فرد نهایی قرار دهند و بر این اساس علاوه بر کم کردن غلط های احتمالی در چک، سرعت صدور و خوانایی آن را افزایش داده و نیز داده های مربوط به چک های صادر شده خود را در جایی نگهداری کنند، بنابراین تهیه چنین نرم افزاری توسط اکسل که کار با آن برای تمامی افراد ساده تر است، می تواند مورد نیاز بسیاری از اشخاص و شرکت ها قرار گیرد.

پیش نیاز ها و نیازمندی ها

ممکن است برای استفاده از ابزارهای گوگل نیاز به VPN داشته باشید.

مطالب پوشش داده شده در این دوره

 

ساختار پرسشنامه

تهیه پرسشنامه در گوگل فرم

ابزارهای گوگل فرم

نشر پرسشنامه

مشاهده گزارشات در گوگل فرم

ذخیره سازی اطلاعات و گرفتن خروجی از گوگل فرم[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

نقد و بررسی دوره

نا مشخص

امتیاز
  • 5 ستاره0
  • 4 ستاره0
  • 3 ستاره0
  • 2 ستاره0
  • 1 ستاره0

هیچ نقد و بررسی برای این دوره ثبت نشده است.

TAKE THIS COURSE
  • FREE
  • 30 Days
  • لیست آرزو
27 دانشجو ثبت نام کرده
© دیاکو دانش افزار.

@DeyakoLTD

ما را در تلگرام دنبال کنید.

مشاهده کانال
بستن
X